onsdag den 6. april 2011

Besøg ved sygeplejesken i dag. Jeg synes det går fint med medicinen efterhånden. Jeg synes jeg tydelig kan mærke forskel på arbejdet hvor jeg er meget mere fokuseret og kan blive på en opgave uden at springe fra inden den er færdig. Her hjemmet er det svært at sige hvordan effekten er endnu, der skal gå mere tid.
I morgen skal jeg prøve at tage 15 mg på alle 5 doser. Jeg er spændt på om jeg mærker noget effekt på hjemmefronten. Og over weekenden skal jeg prøve med 20 mg dosis og se hvordan det føles.

På trods af fremgang med medicinen kan jeg dog føje en ny bivirkning til liste - tørre øjne B-)

2 kommentarer:

  1. tålmodighed! :)
    Men fedt hvis der er en effekt! Hvor er du fra i landet?

    SvarSlet
  2. Hej Anne - tålmodighed, normalt ikke min stærke side, men jeg forsøger :-) Jeg bor i Østjylland, omkring Hadsund.

    SvarSlet