torsdag den 7. april 2011

Igen en god dag på arbejdet...det er vildt dejligt! Og totalt underligt ikke at skulle kæmpe med sig selv dagen igennem, og at kunne tage hjem med en god følelse...det er svært at beskrive.
Jeg har taget 15 mg på alle 5 doser i dag.

Ved fyraftenstid blev jeg træt, og da jeg kom hjem ved halv 5 tiden var jeg rigtig træt. Det kommer lidt bag på mig, da jeg havde forventet mere energi/overskud på hjemmefronten på 5*15.
Jeg har tænkt på hvorfor jeg er mere træt:
Vi er jo begyndt at stå 3 kvarter tidligere op om morgenen efter min mand startede på nyt job mandag, og selv om jeg får mine ca 7 timers søvn er det nok lidt mindre end før.
Efter som jeg nu kan "tage mig sammen" på arbejdet og derfor får lavet mere bliver jeg måske mere træt af den grund.
De 15 mg på det sidste 2 doser kan give en anden reaktion end de tidligere 10 mg, og træthed/dosighed er en kent bivirkning (selv om jeg aldrig har fatte det paradoks når vi nu taler om et amfetamin ligende stof der jo tværtimod skulle "kvikke op")
Jeg håber inderligt på at jeg snart får en effekt her hjemme også! Jeg vil så gerne have mere overskud til familien :´-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar